0
Ett kunskaps- och säkerhetsföretag sedan 1990

Säljare med teknisk förståelse!



Bakgrund

Rekryteringen sker för att företaget växer och behöver fler medarbetare.

Arbetsuppgifter

Tjänsten är bred vilket innebär att du kommer få en roll som är mycket omväxlande. Du kommer att ansvara för en egen region med budgetansvar, ”Du är kung i din region”. Rollen innehåller både uppsökande säljarbete samt förvaltning och affärsutveckling av befintliga kunder. Du är ansvarig att lyfta ut Serilines erbjudanden till din region genom att vara ute och demonstrera Serilines produkt- och tjänstelösningar. Du kommer både bearbeta återförsäljare och slutkunder. Du agerar affärs-mässigt, ser möjligheter och utvecklar Serilines affär hos kunden.

Du kommer få en grundläggande utbildning på Serilines produkt- och tjänsteutbud. Tjänsten är placerad i Stockholm (Södermalm) och innebär en del resande, ca 20 övernattningar per år.

Kvalifikationer och erfarenhet

Profil

Du har social kompetens, är ödmjuk och har ”skinn på näsan” tillsammans med att du är självgående, van att ta egna beslut och söka information. Bra med en öppen personlighet, lösningsorienterad och ett gott entreprenörskap. Bakgrund inom branschen är en fördel, förståelse för kundens situation och behov, men än viktigare är din personlighet.

Vi erbjuder

Vi erbjuder arbete i ett företag med öppet, trivsamt och flexibelt arbetsklimat tillsammans med konkurrenskraftiga anställningsvillkor och mycket intressanta arbetsuppgifter. För den som är intresserad av att utvecklas finns möjligheterna. Tjänsten är på heltid, tillsvidare. Företaget ligger i framkant när det gäller kvalitet och innovation.

Ansökan

I detta rekryteringsuppdrag arbetar Seriline med rekryteringsföretaget Search Competence. Skicka din CV snarast möjligt till ansvarig rekryterare Johan Halvarsson mobiltelefon 073-838 06 02, johan.halvarsson@searchcompetence.se. Intervjuer sker löpande så sänd in din ansökan så snart som möjligt, ansökningstiden går ut 11 oktober 2018.

Ansök här

Varmt välkommen med din ansökan!